راهنمای جامع

ورود به سایت – ثبت نام ایجاد فروشگاه

******************************-

۱ – ) راهنمای ورود به  سایت

پس از ثبت نام به عنوان ( مشتری یا فروشنده ) شما  می توانید مجددا با نام کاربری یا آدرس ایمیل  وارده در هنگام ثبت نام  از طریق منوی اصلی و کلیک بر روی گزینه  ( ورود -> ثبت نام -> ایجاد فروشگاه) وارد نمودن اطلاعات مذکور به سایت وارد شوید و کارهای خود را پیگیری نمایید.

۲ – ) راهنمای  ثبت نام

جهت ثبت نام بعنوان استاد / مدرس / صاحب اثر و ایجاد فروشگاه ،گزینه  (من یک فروشنده هستم ) را انتخاب  نموده و سایر اطلاعات درخواستی را وارد نموده و پس از تایید به قسمت ایجاد فروشگاه رفته و آنرا به  آسانی ایجاد می نماییم.

۳– )  ایجاد فروشگاه

* پس از  ثبت نام  از سمت  راست صفحه بر روی گزینه محصولات  کلیک  نموده  و در نهایت گزینه افزودن محصول جدید  را فعال نموده و مشخصات محصول شامل :  تصویر محصول – قیمت – تخفیف – انتخاب گروه (دانلود /فایل تدریس )– برچسب محصول ( فایل ) را وارد نموده و بر روی گزینه ایجاد محصول کلیک می کنیم.

** در مرحله بعد به صفحه ویرایش محصول  می رویم  و گزینه های وارد شده را مشاهده نموده و درصورت نیاز تصحیح  می نماییم ، در این بخش با توجه به اینکه فایل های شما تدریس می باشد نیاز است  تا تیک گزینه مجازی و فایل دانلود را فعال نمایید و گزینه این محصول نیاز به حمل و نقل دارد را غیر فعال نمایید و در پایین صفحه بر روی گزینه ذخیره محصول کلیک می نماییم و منتظر تایید محصول توسط مدیر سایت می شویم تا در سایت منتشر گردد.

*** جهت افزودن مجدد محصول همین مراحل را تکرار می نماییم.

نکات ضروری:

۱  جهت افزودن محصول از IE.11   یا google chrome یا Fire fox   آخرین ورژن استفاده نمایید  همچنین در صورت فعال نبودن گزینه افزودن محصول جدید ،  ابتدا از بخش انتخاب گروه گزینه دانلود فایل و سپس  بر روی گزینه فیلتر کلیک نموده و در نهایت افزودن محصول را  انتخاب نمایید.

۲خریداران محصولات، درصورت ثبت نام با عبارت ( من مشتری هستم ) کلیه مراحل خرید شما قابل پیگیری خواهد بود ودر غیر اینصورت سایت هیچگونه  مسئولیتی در قبال موارد پیگیری خرید شما نخواهد داشت.

۳ – بار گذاری اطلاعات شامل ( فیلم تدریس –EBOOK– فایل صوتی جزوه – Word ,PDF ) در سایت پس از تایید نهایی و تکمیل فرم تعهد جهت حق کپی رایت حداکثر ظرف مدت 72 ساعت کاری صورت خواهد پذیرفت.

۴ –  کلیه کاربران گرامی در صورت هرگونه اشکال و ایراد کافیست بصورت زیر عمل نموده تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

* – گفتگوی آنلاین مستقیم .                             

** – ارتباط از طریق ایمیل amazdan2017@gmail.com و دریافت سریع پاسخ

*** –  ثبت نام بعنوان مشتری و ارسال تیکت و پیگیری آن .

۵ – توصیه می گردد با توجه به مراجعه زیاد اساتید، دانشجویان و متخصصین به این سایت  پس از ثبت نام اقدام به ایجاد فروشگاه نموده تا بارگذاری و تایید اطلاعات به آسانی و بدون وقفه صورت پذیرد.